lunes, 29 de abril de 2013

ESCAPARATE POÉTICO (IX) Berta Dávila





BERTA DÁVILA  (Santiago de Compostela, 1987)



MALDITA POETA…

Maldita poeta que me está buscando
maldita poeta que busca palabras para ter unha túa aperta.
Invertín seis cigarros e nin unha soa bágoa
para escribir a ti todo este verbo desmaiado.



APAGO…

Apago o último cigarro contra o ceo
o ceo que non é ceo, só unha parede húmida polos días  e as luces deste inverno,
apago o último cigarro contra os muros e quítolle ao teu peito estes versos finais.
Os estanqueiros deberían ter ás e ningún poeta merece a morte,
iso é todo.

Eu xa non son poeta.



PARTEN…

Parten dez barcos de papel da túa boca
e déixasme morrer (viaxo no sétimo),
afógasme.
Son delicada, translúcida e fráxil,
mudo fermosa só porque podo romperme.

E non afunden
                       E non me rompo,
                                                 non me rompo nunca,
                                                                        aínda que non me queiras.



(Do libro Corpo baleiro, editado por Espiral Maior. 2007)